Radime, k čemu je vlastně dobré mít kreativní video?
V dnešní době, kdy každá firma hledá nové, neotřelé a účinnější oslovení a prezentování sama sebe, se ukazuje, že obrazové vyjádření formou krátkého spotu. Přináší hned v několika rovinách tolik kýžený efekt, který s pomocí přesného reklamního zacílení dokáže oslovit pomocí moderních kanálů a technologií najednou více osob a subjektů než jakákoliv jiná forma prezentace. Navíc film, jako obrazově pocitové médium je velmi účinný, neboť se zaryje lépe do paměti díky viděnému a slyšenému vzkazu. A navíc výsledná forma skýtá netušené možnosti vjemu, kdy každý detail hraje nedocenitelnou roli.
A jak vlastně vzniká? Koho videem oslovíme?
Proces vzniku jde vždy ruku v ruce s kreativní součinností a s přáním a tužbou partnera, který hledá tu nejúčinnější formu vyjádření své myšlenky. Já vždy říkám, že příběh a forma „prodává“. Vždy jde o to, jak nejlépe najít cestu mezi vzkazem a formou podání tak, aby co nejvíce oslovila a zaujala, pokud možno široké spektrum diváků. A pokud se na základě zhlédnutého videa podaří oslovit, zaujmout a nabrat nové pracovníky do společnosti, tak se náklady na jeho vznik mnohonásobně vrátí.
Jakou součinnost musíme při přípravě videa vyvinout?
V tomto případě se žádné meze kreativity nekladou. Tady se nám rozprostírá neuvěřitelné pole působnosti a limitováni jsme pouze naší vlastní představou.
Jak probíhá samotná realizace, jestli to není zrovna tajné?
Ne vůbec! Ve chvíli, kdy se s klientem shodneme na příběhu, formě a smyslu videa, vytvoří se tzv. storyboard, což je v podstatě okýnko po okýnku převyprávěný film, jako v komiksu, aby měl klient lepší představu o celkovém vyznění videa. Poté proběhne casting, což je výběrové řízení na obsazení účinkujících a následně proběhnou před natáčením přípravy a poté v den D samotná realizace filmu. Následně nastává doba postprodukce, kdy se nafilmovaný materiál pasuje na sebe, stříhá, upravuje, míchá a dokončuje na požadovaný výsledek. Aby nepřišlo nějaké rozčarování musí proběhnout schvalovací řízení a ihned se dle dohodnutého harmonogramu spouští přesně zacílená kampaň, která díky sociálním sítím a kanálům okamžitě oslovuje potenciální koncové osoby.