Pracovní náplň
- Komunikace se zákazníky v oblasti IT na úrovni L1 support
- Příjem telefonických i písemných požadavků od klientů a jejich následná správa
- Hledání jádra problému a jeho specifikace
- Řešení jednoduchých problémů
- Předání složitějších problémů zkušenějším kolegům
Co požadujeme?
- Zájem komunikovat se zákazníky
- Schopnost naslouchat druhým a doptávat se to, kde zůstávají otazníky
- Trpělivost a výborné komunikační dovednosti, díky kterým dokážete rozklíčovat situaci a navrhnout následné řešení
- Výhodou je ŘP sk. B, který je potřeba pro kariérní růst
Co nabízíme?
- Kvartální odměny
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravu
- Sick day
- Občerstvení na pracovišti
- Možnost kariérního růstu
- Místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!